Mitt bästa bokreafynd

26 Feb

Ett endaste litet ynka bokreafynd har jag gjort – men det kan också vara ett av mina bästa. Tog med mig kollegorna till Bokskotten igår, de vet hur man gör när man ska rea, 40 % på allt i butiken, alltså allt nytt också. Det vet verkligen hur en slipsten ska dras. Fyndet jag gjorde är DK Eyewitness Travel Guide: Hawaii, för i maj lämnar jag landet för två veckor på Oahu. Ville bara säga det.

Bjuder på en alldeles egenhändigt framgooglad bild på Waikiki.

Har du varit där får du gärna dela med dig av dina bästa tips!waikiki

 

Lämna en kommentar

Boktycke

En blogg av en aspirerande författare

Vänd blad

Böcker i allmänhet, ungdomsböcker i synnerhet

Il sogno d'Italia

Att WWOOF:a - drömmen om Italien!

Den döda zonen

Martin Falkman, författare till fem romaner.

Bokdivisionen

- böcker, läsning och min bokläsning

Adlibris

– En blogg för bokälskare –

Books ABC

Att läsa är att leva - en bokblogg med böcker från A till Ö

Bokbiten

Jag och mina böcker

born a champion

Från flubb till former! min resa från 133 kg till 79 kg.

Bibliotekskort

Två vänner, ett intresse - att se Sverige genom dess bibliotek

Petra Hyberg

All beautyful, creative things

Lingolitt

Lingvistik + litteratur = sant

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.