Bokreafynd och lite som bara slank med

26 Feb

Jag gjorde min bokrea-beställning från Adlibris redan i början på februari när förhandsbeställningen kom igång. Självklart kan man ju inte bara hålla sig till reaböcker. Och självklart blev det ju även en sväng på stan bara för att titta, jag tänkte inte köpa något, men så gick jag in på Bokskotten som hade 40% på ALLT i butiken, det är så rea ska vara. Så jag hittade lite.

BokreaAdlibris:
Döden i Montmartre av Claude Izner
Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
Fel grav av Kelly Link

Bokskotten:
Beautiful Chaos av Kami Garcia och Margaret Stohl
Beautiful Redemption av Kami Garcia och Margaret Stohl
The fault in our stars av John Green

Sen slank det ju med lite annat från Adlibris också som inte var på rea men som jag varit sugen på ett tag.

 

 

Det blev så mycket som:

IMG_5949Shadow of night av Deborah Harkness
Decamerone Bok 1 och Bok 2 av Giovanni Boccaccio
Beautiful Darkness av Kami Garcia och Margaret Stohl

Det kunde ha blivit väldigt mycket mer, men jag la band på mig!
Nu blir det inget nytt köpt förens Charlaine Harris sista bok om Sookie Stackhouse kommer.

3 svar to “Bokreafynd och lite som bara slank med”

  1. Lena 2013/02/27 den 10:08 #

    Här blev det också några fynd efter gårdagens besök på Bokia!

    • poplitt 2013/02/27 den 10:14 #

      Å va roligt, då måste jag kika. Trots en viss opepp verkar de flest hitta en del i alla fall 🙂

  2. Sincerely Johanna 2013/03/04 den 07:58 #

    Åh lyckost dig som har The Fault in Our Stars framför dig! Förra årets bästa bok.

Kommentera

Boktycke

En blogg av en aspirerande författare

Vänd blad

Böcker i allmänhet, ungdomsböcker i synnerhet

Il sogno d'Italia

Att WWOOF:a - drömmen om Italien!

Den döda zonen

Författarblogg och bokblogg av Martin Falkman - författare till Tunneln i slutet av ljuset och Mördarens väg.

Bokdivisionen

- böcker, läsning och min bokläsning

Adlibris

– En blogg för bokälskare –

Books ABC

Att läsa är att leva - en bokblogg med böcker från A till Ö

Bokbiten

Jag och mina böcker

born a champion

Från flubb till former! min resa från 133 kg till 79 kg.

Bibliotekskort

Två vänner, ett intresse - att se Sverige genom dess bibliotek

Petra Hyberg

All beautyful, creative things

Lingolitt

Lingvistik + litteratur = sant

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

